Vi søker avdelingsleder grøntvedlikehold

Avdelingsleder med kundeansvar for privatkunder, sameier og bedrifter. Oppfølging av kunder og forespørsler, og utvikling av kundeportefølje og tjenestetilbud.

Da vår avdelingsleder for grøntvedlikehold flytter har vi behov for en person som kan tre inn i rollen og utvikle den videre. Vi er et anleggsgartnerfirma som for tiden opplever sterk vekst og har full ordrebok godt ut i 2022. Du overtar en kundeportefølje med mange kunder som har kjøpt våre tjenester gjennom en årrekke. Porteføljen består av både privatkunder, sameier og bedrifter.

Du vil få ansvar for å følge opp dagens kunder og forespørsler, og utvikle kundeporteføljen og tjenestetilbudet. Viktige oppgaver blir kunderådgivning, befaringer, prising av tilbud og fakturering. Videre vil du få ansvar for å koordinere arbeidsstokken. Rette vedkommende vil kunne få fullt personalansvar. Avdelingen har cirka 20 ansatte i høysesong og 7 faste ansatte. Mange av sesongarbeiderne våre har vært hos oss flere år på rad.

Dette er den perfekte jobben for deg som ønsker å holde deg oppdatert på gartnerfaget samtidig som du liker en variert arbeidshverdag med både kundekontakt, ledelsesoppgaver samt en del kontortid med administrativt arbeid. I denne stillingen blir du gitt tillitt til å finne gode løsninger i samarbeid med din avdeling.

For den rette kandidaten vil vi støtte opp med kompetanseheving og relevant kursing du mener du behøver for å være trygg i rollen.

Vi benytter SmartDok for time- og prosjektoppfølging. Tilbudsutforming og fakturering gjøres i UniMicro.

Kvalifikasjoner:

  • Faglig dyktig landskapsingeniør med grønn interesse eller erfaren gartner eller tilsvarende
  • Minimum førerkort klasse B
  • Gode IT-kunnskaper og god økonomiforståelse
  • Gode kommunikasjonsevner

Personlige egenskaper:

  • Engasjert – vi i Strandman er lidenskapelig opptatt av faget.
  • Tydelig – du er god til å delegere og ta ansvar.
  • Kremmer – du liker å utfordre de mulighetene markedet gir.

Høres dette ut som noe for deg? Vi gleder oss til å høre hva du tenker du kan bidra med hos oss! Søknader behandles fortløpende – send oss din søknad med CV på ruben@strandman.no i dag, eller ring oss om du har spørsmål.

Vi tilbyr:

  • Arbeidssted Tønsberg, med eget kontor i våre lokaler.
  • Yrkesbil.
  • Firmatelefon.
  • Jobb i et tradisjonsrikt firma med et sterkt fagmiljø.
  • Konkurransedyktige vilkår.

Frist: Snarest
Ansettelsesform: Fast
Tiltredelse: 1. januar

Spørsmål og søknad

Ruben Høie
Daglig leder
Tlf: 952 55 601
E-post: ruben@strandman.no

DEL
Share on facebook
Share on linkedin